Paliskuntain yhdistys on edustajakokouksessaan ottanut kantaa maamme petopolitiikkaan. Pedot ovat paliskuntain yhdistyksen mukaan luonnollinen osa ekosysteemiä. Petojen ja ihmisten yhteiselo vaatii kuitenkin hyvää suunnittelua ja onnistunutta kannanhallintaa.
Paliskuntain yhdistys: petopolitiikka epäonnistunut – paikoitellen tilanne romahduttanut porokannat
Mainos
Pelaa Koillissanomien digitaalisia pelejä
Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi