Toi­min­nan­joh­ta­ja Anne Ollila jättää syk­syl­lä Pa­lis­kun­tain yh­dis­tyk­sen – ­kes­kit­tyy jat­kos­sa po­ro­mat­kai­lu­yri­tyk­sen­sä ke­hit­tä­mi­seen

Paliskuntain yhdistyksen toiminnanjohtaja Anne Ollila ilmoittaa eroavansa tehtävästään ensi syksynä elokuun puolivälissä. Uusi toiminnanjohtaja yhdistykselle valitaan kesäkuussa. Haku tulee avoimeksi maaliskuun aikana.

Ollila kertoo sosiaalisen median päivityksessä panostavansa jatkossa poromatkailuyritykseensä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Koillissanomien pelit

Pelaa Koillissanomien digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä