Sää: Nyt on syytä pitää hatusta kiinni ja laittaa raap­pa­hou­sut jal­kaan, mikäli ulos aikoo – tuuli tui­ver­taa Koil­lis­maal­la ja sähköt kat­kei­le­vat, vai­ku­tuk­sia kau­ko­läm­mön ja­ke­luun

Lue tietopaketti: Mitä ää­nes­tä­jän olisi hyvä tietää alue­vaa­leis­ta? Ko­ko­sim­me ky­sy­myk­set ja vas­tauk­set

Osallistu lukijaäänestykseen: Valitse Koil­lis­sa­no­mien paras kansi vuo­del­ta 2021

Koillissanomat
Kuukausi
Elämisen iloa, valoa ja myrskyä Koillismaalta– Äänestä Koillissanomien paras kansi ja voit voittaa lahjakortin

Elä­mi­sen iloa, valoa ja myrskyä Koil­lis­maal­ta– Äänestä Koil­lis­sa­no­mien paras kansi ja voit voittaa lah­ja­kor­tin

13.01.2022 04:00 1
Miltä sinun so­te-pal­ve­lu­si näyt­tä­vät tu­le­vai­suu­des­sa? Alue­vaa­li­pa­nee­li kerää eh­dok­kaat ten­tat­ta­vik­si Poh­jois-Poh­jan­maan hy­vin­voin­ti­alueen polt­ta­vim­mis­ta ky­sy­myk­sis­tä

Miltä sinun so­te-pal­ve­lu­si näyt­tä­vät tu­le­vai­suu­des­sa? Alue­vaa­li­pa­nee­li kerää eh­dok­kaat ten­tat­ta­vik­si Poh­jois-Poh­jan­maan hy­vin­voin­ti­alueen polt­ta­vim­mis­ta ky­sy­myk­sis­tä

12.01.2022 18:38
Hae kesätoimittajaksi Koillissanomiin – tule mukaan tekemään palkittua paikallismediaa

Hae ke­sä­toi­mit­ta­jak­si Koil­lis­sa­no­miin – tule mukaan te­ke­mään pal­kit­tua pai­kal­lis­me­diaa

10.01.2022 13:11
Joulukalenterin luukku 24: Pukkiako siinä odotetaan turhan pitkään, kun ilmeet ovat niin surkeita? Ei sentään, mutta yksi tonttulakki on paikalla!

Jou­lu­ka­len­te­rin luukku 24: Puk­kia­ko siinä odo­te­taan turhan pit­kään, kun ilmeet ovat niin sur­kei­ta? Ei sen­tään, mutta yksi tont­tu­lak­ki on pai­kal­la!

24.12.2021 00:01 1
Tilaajille
Joulukalenterin luukku 23: Turvavälit on kunnossa ja piispakin paikalla – mutta yhdellä onkin punainen hiippalakki!

Jou­lu­ka­len­te­rin luukku 23: Tur­va­vä­lit on kun­nos­sa ja piis­pa­kin pai­kal­la – mutta yhdellä onkin pu­nai­nen hiip­pa­lak­ki!

23.12.2021 00:01
Tilaajille
Joulukalenterin luukku 22: Muikkuako siinä puhkotaan joulupöytään? Tonttulakki tietysti päässä!

Jou­lu­ka­len­te­rin luukku 22: Muik­kua­ko siinä puh­ko­taan jou­lu­pöy­tään? Tont­tu­lak­ki tie­tys­ti päässä!

22.12.2021 00:01
Tilaajille
Joulukalenterin luukku 21: Kolme yötä jouluun on – mutta kukas tänään sai lakin?

Jou­lu­ka­len­te­rin luukku 21: Kolme yötä jouluun on – mutta kukas tänään sai lakin?

21.12.2021 00:01
Tilaajille
Joulukalenterin luukku 20: Taas luistellaan – tällä kertaa vähän isompikokoisilla luistimilla!

Jou­lu­ka­len­te­rin luukku 20: Taas luis­tel­laan – tällä kertaa vähän isom­pi­ko­koi­sil­la luis­ti­mil­la!

20.12.2021 00:01
Tilaajille
Joulukalenterin luukku 19: Nyt ollaankin pitkospuilla – mutta missä ja kuka pääsi tonttuilemaan?

Jou­lu­ka­len­te­rin luukku 19: Nyt ol­laan­kin pit­kos­puil­la – mutta missä ja kuka pääsi tont­tui­le­maan?

19.12.2021 00:01
Tilaajille
Vanhemmat
Joulukalenterin luukku 18: Traktori siinä  körryyttelee ja silloin oli muistaakseni kesä – mutta tonttulakki on löytänyt kantajan!

Jou­lu­ka­len­te­rin luukku 18: Trak­to­ri siinä kör­ryyt­te­lee ja silloin oli muis­taak­se­ni kesä – mutta tont­tu­lak­ki on löy­tä­nyt kan­ta­jan!

18.12.2021 00:01
Tilaajille
Hip hei! Taas on konvehtirasioita piilotettu Koillismaalle – tällä kertaa 71 kappaletta

Hip hei! Taas on kon­veh­ti­ra­sioi­ta pii­lo­tet­tu Koil­lis­maal­le – tällä kertaa 71 kap­pa­let­ta

17.12.2021 18:56
Joulukalenterin luukku 17: Nyt taidetaan olla ihan uusissa tiloissa – mutta tonttulakin kera!

Jou­lu­ka­len­te­rin luukku 17: Nyt tai­de­taan olla ihan uusissa ti­lois­sa – mutta tont­tu­la­kin kera!

17.12.2021 00:01
Tilaajille
Joulukalenterin luukku 16: Tonttu on  pudottanut lakkinsa tällä kertaa kirkkoon

Jou­lu­ka­len­te­rin luukku 16: Tonttu on pu­dot­ta­nut lak­kin­sa tällä kertaa kirk­koon

16.12.2021 00:01
Tilaajille
Joulukalenterin luukku 15: Kukas siellä luistelee kypärä – ja tonttulakki – päässä?

Jou­lu­ka­len­te­rin luukku 15: Kukas siellä luis­te­lee kypärä – ja tont­tu­lak­ki – päässä?

15.12.2021 00:01
Tilaajille
Joulukalenterin luukku 14: Valmiiksi jo punanuttuinen sai tällä kerralla tonttulakin!

Jou­lu­ka­len­te­rin luukku 14: Val­miik­si jo pu­na­nut­tui­nen sai tällä ker­ral­la tont­tu­la­kin!

14.12.2021 00:01
Tilaajille
Joulukalenterin luukku 13: Taas on tonttulakki löytänyt uuden paikan!

Jou­lu­ka­len­te­rin luukku 13: Taas on tont­tu­lak­ki löy­tä­nyt uuden paikan!

13.12.2021 00:01
Tilaajille
Joulukalenterin luukku 12: Muiden asut näyttävät kesäisiltä, paitsi yhden lakki! Mutta kenen?

Jou­lu­ka­len­te­rin luukku 12: Muiden asut näyt­tä­vät ke­säi­sil­tä, paitsi yhden lakki! Mutta kenen?

12.12.2021 00:01
Tilaajille
Joulukalenterin luukku 11: Nyt taitaa olla heleä-ääninen tonttulakin saaja!

Jou­lu­ka­len­te­rin luukku 11: Nyt taitaa olla he­leä-ää­ni­nen tont­tu­la­kin saaja!

11.12.2021 00:01 1
Tilaajille
Joulukalenterin luukku 10: Taivalkoskella tässä lie ollaan, mutta kellä on lakki päässä?

Jou­lu­ka­len­te­rin luukku 10: Tai­val­kos­kel­la tässä lie ollaan, mutta kellä on lakki päässä?

10.12.2021 00:01
Tilaajille