Toimittajalta: Erään­lai­set Dahl­ma­nin partyt

Viikonvaihde-juttu: Oksanan ja Ihorin perhe päätyi Her­so­nis­ta Kuu­sa­moon, pa­ko­mat­ka kesti 8 päivää

Mainos: Tutustu Koillissanomat Digiin eurolla kuukausi - tilaa tästä

Muikkulaatikko
Muikkulaatikko: On se niin väärin, kun joulukuusiksi saa ostaa vain mäntyjä

Muik­ku­laa­tik­ko: On se niin väärin, kun jou­lu­kuu­sik­si saa ostaa vain mäntyjä

25.11.2022 16:30
Tilaajille
Muikkulaatikko: Kyllä mahtaa tuntua pakaroissa, kun linja-autolla joutuu käymään PaKa Roissa

Muik­ku­laa­tik­ko: Kyllä mahtaa tuntua pa­ka­rois­sa, kun lin­ja-au­tol­la joutuu käymään PaKa Roissa

18.11.2022 16:30
Tilaajille
Muikkulaatikko: Kuusamon otevoimailijat, lähtisittekö Otepäähän ottamaan päästä?

Muik­ku­laa­tik­ko: Kuu­sa­mon ote­voi­mai­li­jat, läh­ti­sit­te­kö Ote­pää­hän ot­ta­maan päästä?

04.11.2022 16:30
Tilaajille
Muikkulaatikko: Ovatko Kuusamon järvet muuttuneet viskiksi?

Muik­ku­laa­tik­ko: Ovatko Kuu­sa­mon järvet muut­tu­neet vis­kik­si?

28.10.2022 16:30
Tilaajille
Muikkulaatikko: Posiolle tarvitaan lisää tuulivoimaloita, jotta verot riittävät vauvarahaan

Muik­ku­laa­tik­ko: Po­siol­le tar­vi­taan lisää tuu­li­voi­ma­loi­ta, jotta verot riit­tä­vät vau­va­ra­haan

14.10.2022 16:30
Tilaajille
Muikkulaatikko: Ilmoittaakos särkisaalis itse itsensä, kuten pykälä vaatii?

Muik­ku­laa­tik­ko: Il­moit­taa­kos sär­ki­saa­lis itse it­sen­sä, kuten pykälä vaatii?

23.09.2022 04:00
Tilaajille
Muikkulaatikko: Onko Elehvässä, Virkkusessa tai Pistossa kaivos?

Muik­ku­laa­tik­ko: Onko Eleh­väs­sä, Virk­ku­ses­sa tai Pis­tos­sa kaivos?

26.08.2022 16:30
Tilaajille
Muikkulaatikko: Antaako kalastava Koko Kuusamo -gorilla kukkapurkkien olla rauhassa?

Muik­ku­laa­tik­ko: Antaako ka­las­ta­va Koko Kuusamo -go­ril­la kuk­ka­purk­kien olla rau­has­sa?

19.08.2022 16:30
Tilaajille
Muikkulaatikko: autiotuvallakin voi lempi leimahtaa, mutta Taivalkönkäällä ei siitä tainnut olla kyse

Muik­ku­laa­tik­ko: au­tio­tu­val­la­kin voi lempi lei­mah­taa, mutta Tai­val­kön­kääl­lä ei siitä tainnut olla kyse

12.08.2022 16:30
Tilaajille
Muikkulaatikko: Eivät kutsuneet päät häntäkään työhaastatteluun kunnanjohtajaksi

Muik­ku­laa­tik­ko: Eivät kut­su­neet päät hän­tä­kään työ­haas­tat­te­luun kun­nan­joh­ta­jak­si

05.08.2022 16:30
Tilaajille
Muikkulaatikko: Koulut, pyytäkää ilki-öiden järjestäjiä ilmoittautumaan ja antakaa heille apua

Muik­ku­laa­tik­ko: Koulut, pyy­tä­kää il­ki-öi­den jär­jes­tä­jiä il­moit­tau­tu­maan ja antakaa heille apua

29.07.2022 16:39
Tilaajille
Muikkulaatikko: Kurtturuusuja hopeamaljassa

Muik­ku­laa­tik­ko: Kurt­tu­ruu­su­ja ho­pea­mal­jas­sa

03.06.2022 16:21
Tilaajille
Muikkulaatikko: Tuleeko hauvoista nyt väärän värisiä, kun vappumakkaraa saakin vain torilla?

Muik­ku­laa­tik­ko: Tuleeko hau­vois­ta nyt väärän vä­ri­siä, kun vap­pu­mak­ka­raa saakin vain to­ril­la?

30.04.2022 11:24
Tilaajille
Muikkulaatikko jäniksenä katossa: Milloin vietetään sivu-, lisä-, apu-, jatko- ynnä muita siäisiä?

Muik­ku­laa­tik­ko jä­nik­se­nä ka­tos­sa: Milloin vie­te­tään sivu-, lisä-, apu-, jatko- ynnä muita siäi­siä?

15.04.2022 17:00
Tilaajille
Muikkulaatikko: Viisi hölmöläistä kävi uimassa Raatesalmen pellossa

Muik­ku­laa­tik­ko: Viisi höl­mö­läis­tä kävi uimassa Raa­te­sal­men pel­los­sa

02.04.2022 16:42
Tilaajille
Muikkulaatikko: Huonojalkaisten hyväksikäyttö marjastuksessa ja metsästyksessä on paheksuttavaa

Muik­ku­laa­tik­ko: Huo­no­jal­kais­ten hy­väk­si­käyt­tö mar­jas­tuk­ses­sa ja met­säs­tyk­ses­sä on pa­hek­sut­ta­vaa

24.03.2022 04:00
Tilaajille
Muikkulaatikko: Saako nuorten maailmanmestari neliömäärältään pienemmän tontin kuin yleisen sarjan mestari?

Muik­ku­laa­tik­ko: Saako nuorten maail­man­mes­ta­ri ne­liö­mää­räl­tään pie­nem­män tontin kuin yleisen sarjan mes­ta­ri?

04.03.2022 04:00
Tilaajille
Muikkulaatikko: Sopisiko olympiakisojen lajivalikoimaan susiparisprintti?

Muik­ku­laa­tik­ko: So­pi­si­ko olym­pia­ki­so­jen la­ji­va­li­koi­maan su­si­pa­risp­rint­ti?

24.02.2022 17:00
Tilaajille
Muikkulaatikko: Miksipäs ei Kuusamossakin voitaisi tuoda teollisuusalueelle big air -hyppyri?

Muik­ku­laa­tik­ko: Mik­si­päs ei Kuu­sa­mos­sa­kin voi­tai­si tuoda teol­li­suus­alueel­le big air -hyp­py­ri?

17.02.2022 04:00
Tilaajille
Muikkulaatikko: Laitetaanko valtuuston kokouksen aluksi yhteisiä jäätelöpuikkoja ja vesipulloja kiertämään?

Muik­ku­laa­tik­ko: Lai­te­taan­ko val­tuus­ton ko­kouk­sen aluksi yh­tei­siä jää­te­lö­puik­ko­ja ja ve­si­pul­lo­ja kier­tä­mään?

10.02.2022 04:00
Tilaajille