päivällinen
Omaiset huolissaan Kuusamossa: vanhukset jäävät kesän ajaksi ilman päivällistä – Ei haittaa, syön repusta poroa tai muikkuja, sanoo toimintakeskus Porkkapirtin asiakas Urho Kivelä

Omaiset huo­lis­saan Kuu­sa­mos­sa: van­huk­set jäävät kesän ajaksi ilman päi­väl­lis­tä – Ei hait­taa, syön repusta poroa tai muik­ku­ja, sanoo toi­min­ta­kes­kus Pork­ka­pir­tin asiakas Urho Kivelä

2