Tapaninpäivä
Oletko pohtinut, millaista on olla jouluna paloasemalla töissä? Koillissanomat kävi paikan päällä Kuusamon paloasemalla ja otti asiasta selvää: "Kyllä se kuuluu ammattiin, että ollaan myös pyhäpäivinä töissä"

Oletko poh­ti­nut, mil­lais­ta on olla jouluna pa­loa­se­mal­la töissä? Koil­lis­sa­no­mat kävi paikan päällä Kuu­sa­mon pa­loa­se­mal­la ja otti asiasta selvää: "Kyllä se kuuluu am­mat­tiin, että ollaan myös py­hä­päi­vi­nä töissä"