Aimo Man­de­lin laski toi­sek­si NorAm Cupin slo­pes­ty­le-ki­sas­sa Ka­li­for­nias­sa – kuu­sa­mo­lais­ta kutsuu seu­raa­vak­si maail­man­cup

Kuusamolainen freeski-laskija ylsi uransa parhaaseen NorAm Cupin sijoitukseen Mammoth Mountainin slopestyle-kisassa. Mandelin on mukana freeskin maailmancup-kauden päätöstapahtumassa Sveitsissä maaliskuun loppupuolella. Jo tällä viikolla freeskin maailmancupissa nähdään Ruka Slalomin urheilija, kun Lina Häggström osallistuu Tignesin kisoihin.

Kuusamolainen freeskilaskija Aimo Mandelin ylsi uransa parhaaseen sijoitukseen NorAm Cupin kilpailussa laskemalla lauantaina Kalifornian Mammoth Mountainilla käydyssä slopestyle -kilpailussa toiseksi.

Kisan voittoon laski Yhdysvaltain Walker Woodring, joka sai finaalissa pisteet 95.75.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja livelähetykset Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Mainos
Koillissanomien pelit

Pelaa Koillissanomien digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä