Moottorikelkkaenduron SM-mitaleita ei jaeta tällä kaudella ollenkaan. Kisakauden ainoaksi kilpailuksi jäi 7. maaliskuuta Kemijärvellä ajettu Giant. SM-pisteistä piti ajaa tämän viikon lauantaina 21. maaliskuuta Kuusamossa ja sen jälkeen vielä Sallassa.
Kelkkaenduron SM-mitalit jäävät jakamatta
Kuusamolle etuoikeus järjestää kisat ensi vuonna.
Mainos
Pelaa Koillissanomien digitaalisia pelejä
Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi