Kelk­kaen­du­ron SM-mi­ta­lit jäävät ja­ka­mat­ta

Kuusamolle etuoikeus järjestää kisat ensi vuonna.

Moottorikelkkaenduron SM-mitaleita ei jaeta tällä kaudella ollenkaan. Kisakauden ainoaksi kilpailuksi jäi 7. maaliskuuta Kemijärvellä ajettu Giant. SM-pisteistä piti ajaa tämän viikon lauantaina 21. maaliskuuta Kuusamossa ja sen jälkeen vielä Sallassa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Koillissanomien pelit

Pelaa Koillissanomien digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä