Kuusamossa on viime aikoina keskusteltu seurakunnan logon käytöstä vaalimainonnassa. Logoa on käytetty laajapohjaisen ehdokasryhmän vaalimainonnassa, mikä sai keskustalaisen seurakuntaväen väläyttämään jopa seurakuntavaalien keskeyttämistä. Kirkkoherra Taina Manninen kertoo lauantaina Koillissanomille kirjoittamassaan viestissä logon päätyneen laajapohjaisen ehdokasryhmän käyttöön seurakunnan työntekijän kautta.
Keskustelu seurakunnan logon käytöstä on jatkunut – kirkkoherra toivoo vaalirauhaa
Kuusamo