Kit­kan­tiel­le uusi kahvila – yrit­tä­jä Nea Nissilä haluaa Kuu­sa­mon kes­kus­taan lisää elämää, Ru­ka­jär­ven­tien kah­vi­la-aja­tuk­ses­ta­kaan hän ei ole luo­pu­nut ko­ko­naan

Koillismaa yrittää

Kahvila Keltsi avaa ovensa Kuusamon keskustassa lokakuun alkupäivinä. Keskiviikkona 25. syyskuuta yrittäjä Nea Nissilä oli yhtenä työntekijänä paikalla kokoamassa pöytiä. Ruuvinväännin ja kuusioavain vuorottelivat yrittäjän kädessä, kun mustat pöytälevyt alkoivat saada jalkoja alleen.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Koillissanomien pelit

Pelaa Koillissanomien digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä