Kaikki oikeudenkäynnin osapuolet ovat ilmoittaneet tyytymättömyytensä Kuusamon suurpetokeskusta koskevaan Oulun käräjäoikeuden tuomioon.
Käräjäoikeus tuomitsi viime viikolla eläintarhan toimitusjohtajana syyskuuhun 2022 asti toimineen Sulo Karjalaisen, nykyisen toimitusjohtajan Pasi Jäntin ja suurpetokeskuksessa toimineen eläinlääkärin eläinsuojelurikoksesta.
Tarjous vain nyt
Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa
Tilauksella pääset lukemaan rajoituksetta tämän ja muita kiinnostavia artikkeleita
Tilaus päättyy automaattisesti