Sekä syyt­tä­jä että syy­te­tyt il­moit­ti­vat tyy­ty­mät­tö­myy­ten­sä Kuu­sa­mon suur­pe­to­kes­kus­ta kos­ke­vaan tuo­mioon

Kaikki oikeudenkäynnin osapuolet ovat ilmoittaneet tyytymättömyytensä Kuusamon suurpetokeskusta koskevaan Oulun käräjäoikeuden tuomioon.

Käräjäoikeus tuomitsi viime viikolla eläintarhan toimitusjohtajana syyskuuhun 2022 asti toimineen Sulo Karjalaisen, nykyisen toimitusjohtajan Pasi Jäntin ja suurpetokeskuksessa toimineen eläinlääkärin eläinsuojelurikoksesta.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Tilauksella pääset lukemaan rajoituksetta tämän ja muita kiinnostavia artikkeleita Tilaus päättyy automaattisesti
Ilmoita asiavirheestä