Joko luit: Kuu­sa­mon Vuoden mök­ki­läi­sen Pekka Er­vas­tin en­si­kos­ke­tus mökillä vie­tet­tyyn aikaan ta­pah­tui jo lap­suu­des­saan

Viikon kysymys: Hyö­dyn­sit­kö Black Friday tai Cyber Monday tar­jous­kam­pan­joi­ta?

Mainos: Tutustu Koillissanomat Digiin eurolla kuukausi - tilaa tästä

So­siaa­li­nen media ei ole vä­hen­tä­nyt pai­no­tuot­tei­den tar­vet­ta vaa­li­kam­pan­join­nis­sa – "Kun edus­kun­ta­vaa­li­eh­do­kas liikkuu to­reil­la, pitää sen näkyä"

Perinteiset painotuotteet pitävät pintansa vaalimainonnassa somesta ja digiratkaisuista huolimatta. Oulun alueen painotaloille kuukausi ennen vaaleja on kiireistä sesonkia.

Eduskuntavaaliehdokkaat saivat vaalinumeronsa viime torstaina. Painotaloilla se aloittaa kiireisen kuukauden.

Kempeleläiselle Tarraserifille vaalit ovat aina ekstrasesonki. Tarroja tulostetaan kampanja-autojen ja bussien kylkiin sekä takalaseihin, banderoilleihin ja vastaaviin.

Perinteiset mainonnan keinot siis pitävät pintansa, ja ovat olennainen osa kampanjointia sosiaalisen median ja digituotteiden yleistymisestä huolimatta.