LUITKO JO: Koil­lis­sa­no­mien pää­toi­mit­ta­ja vaihtuu – Jenny Halvari siirtyy Ka­le­vaan

Mitä pitää vielä ta­pah­tua, ennen kuin sys­tee­mi muut­tuu?

Eduskuntavaalit: Koil­lis­sa­no­mien vaa­li­ko­ne avautui – löydä sinulle sopivin ehdokas

Mainos: Mitä enemmän tiedät sitä helpommin äänestät, tilaa tästä Koillissanomat 2 kk 39,90 euroa

So­siaa­li­nen media ei ole vä­hen­tä­nyt pai­no­tuot­tei­den tar­vet­ta vaa­li­kam­pan­join­nis­sa – "Kun edus­kun­ta­vaa­li­eh­do­kas liikkuu to­reil­la, pitää sen näkyä"

Perinteiset painotuotteet pitävät pintansa vaalimainonnassa somesta ja digiratkaisuista huolimatta. Oulun alueen painotaloille kuukausi ennen vaaleja on kiireistä sesonkia.

Eduskuntavaaliehdokkaat saivat vaalinumeronsa viime torstaina. Painotaloilla se aloittaa kiireisen kuukauden.

Kempeleläiselle Tarraserifille vaalit ovat aina ekstrasesonki. Tarroja tulostetaan kampanja-autojen ja bussien kylkiin sekä takalaseihin, banderoilleihin ja vastaaviin.

Perinteiset mainonnan keinot siis pitävät pintansa, ja ovat olennainen osa kampanjointia sosiaalisen median ja digituotteiden yleistymisestä huolimatta.