Taivalkosken Yrittäjien yhdessä kunnan kanssa järjestämät kaksipäiväiset Elomarkkinat alkoivat Taivalkoskella Atiman torilla. Markkinat perjantaiaamuna kello 9 avannut kunnanhallituksen puheenjohtaja Heli Hietala totesi Elomarkkinoiden sopivan hyvin kunnan uuteen kuntastrategiaan, jossa korostetaan paikkakunnan elinvoimaa, elämänvoimaa ja luonnonvoimaa.
Taivalkoski avasi Elomarkkinansa – Kunnanhallituksen puheenjohtaja Heli Hietalan mukaan Elomarkkinat on hyvä esimerkki kunnan yrittäjyydestä ja yhteisöllisyydestä
Mainos
Pelaa Koillissanomien digitaalisia pelejä
Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi