TOIMITTAJALTA: Len­to­pal­lo­ke­vään rat­kai­su­het­ket lä­hes­ty­vät – Pölkky Kuu­sa­mon vä­him­mäis­ta­voit­tee­na run­ko­sar­jas­sa pitää olla kol­man­nen sijan säi­lyt­tä­mi­nen

Mainos: Tilaa Koillissanomat Digi koko vuodeksi samaan hintaan: 3 kk 35,70 € + 2 kk kaupan päälle, tilaa tästä

Tilaajille

Uusi myyn­ti­ta­pa mar­ja­kaup­paan – "E­nem­män­kin menisi, olen jou­tu­nut myymään eioota, so­me-ka­na­vas­sa tieto leviää hyvin ja laa­jal­le"

Kuusamolainen Eila Seppänen on jo toista kesää markkinoinut poimimiaan marjoja Kuusamon ruokapiirin -kotisivulla. Puolukan poimintaa hän jatkaa tälle syksylle edelleenkin.
Kuusamolainen Eila Seppänen on jo toista kesää markkinoinut poimimiaan marjoja Kuusamon ruokapiirin -kotisivulla. Puolukan poimintaa hän jatkaa tälle syksylle edelleenkin.
Kuva: Kaisa Vänskä

Perinteisen marjakaupan rinnalle on noussut myös uusi tapa myydä marjoja: ilmoitus jollekin kansalaisten some-ryhmälle ja kauppa käy!

Tämän myyntitavan on keksinyt myös kuusamolainen Eila Seppänen.

Lue digiä _3 kk vain 1 kk hinnalla_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.