Koillismaan Osuuskaupan ensimmäinen latausasema avattiin Prisma Kuusamossa – Ensi vuonna latausasemaverkostoa on tarkoitus laajentaa muidenkin toimipaikkojen yhteyteen
1
Osuuskauppa rakentaa töpselipaikkoja sähköautoille – OP:n takana myös latauspiste: "Kyllä siinä jokunen auto käy lataamassa"