meille soitettiin
Kuukausi
Lukijalta Mielipidekirjoitus

Meille soi­tet­tiin: Jos ei Tex Wil­le­riä val­tuus­toon, niin käviskö vaikka Tra­vol­ta?

10.06.2021 11:00 1
Tilaajille
Mielipide

Meille soi­tet­tiin: Eiköhän näin korona aikana ole vii­sas­ta jättää ne lapset pois ää­nes­tys­pai­koil­ta?

02.06.2021 11:00
Tilaajille

Meille soi­tet­tiin: Ky­syn­pä­hän vaan et, mikä se on ku kuu­sa­mo­lai­sia kiin­nos­taa naa­pu­rien asiat?

31.05.2021 15:10
Tilaajille
Lukijalta Mielipide

Meille soi­tet­tiin: Meidän nuoret lähti myös pois Kuu­sa­mos­ta – Muualta sai heti töitä ja kukaan ei tie­dus­tel­lut su­ku­lai­suut­ta ke­hen­kään

28.05.2021 04:00 1
Tilaajille
Lukijalta Mielipide

Meille soi­tet­tiin: Onko hinta elä­mäl­le liian kallis siellä, missä vä­hem­män asuk­kai­ta ja sen vuoksi pal­ve­lua ei anneta kuin isom­mis­sa ky­lis­sä?

26.05.2021 18:46 1
Tilaajille
Lukijalta Mielipide

Meille soi­tet­tiin: " Miten joku ehdokas kertoo ole­van­sa per­hei­den asial­la, jos omakaan perhe ei ole se en­sim­mäi­nen asia? Kuka ajaa koi­ra­ve­ron Kuu­sa­moon?"

25.05.2021 17:26
Tilaajille
Vanhemmat
Lukijalta Mielipide

Meille soi­tet­tiin: "Onko kun­nal­lis­vaa­leis­sa eh­do­kas­ta, joka laittaa po­ron­omis­ta­jat vas­tuu­seen kun­ta­ta­sol­la pihojen sot­ke­mi­ses­ta?"

17.05.2021 19:00 2
Tilaajille
Lukijalta Mielipide

Meille soi­tet­tiin: Onko Kuu­sa­mos­sa joulu läpi vuoden? Has­sul­ta näyttää nuo jou­lu­va­lot Kit­kan­tiel­lä su­lan­maan aikaan

12.05.2021 19:00
Tilaajille
Lukijalta Mielipide

Meille soi­tet­tiin: Po­li­tii­kan ny­ky­me­nos­sa värillä ei ole mitään väliä, koska lähes koko kan­sam­me menee päin pu­nais­ta

10.05.2021 19:00
Tilaajille
Lukijalta Mielipide

Meille soi­tet­tiin: Päh­kä­nän haukan pesintä ha­lu­taan tuhota rahan ah­neuk­sis­sa

05.05.2021 09:00
Tilaajille
Lukijalta Mielipide

Meille soi­tet­tiin: Nyt kun Maa­nin­gan tuu­li­voi­ma­puis­to kaatui, niin uusi hyvä tuu­li­nen paikka on Val­ta­vaa­ra tai Kont­tai­nen

30.04.2021 04:00 2
Tilaajille
Mielipide

Meille soi­tet­tiin – Määttä, omaa sukua Määttä

28.04.2021 04:00 1
Tilaajille
Lukijalta Mielipide

Meille soi­tet­tiin: Kuu­sa­mon ter­veys­kes­kuk­sen la­bo­ra­to­rios­sa on ihana ihminen töissä!

26.04.2021 04:00
Tilaajille
Lukijalta Mielipide

Meille soi­tet­tiin: "Näin vaalien alla on ak­ti­voi­dut­ta­va ää­nes­tä­mään hen­ki­löi­tä jotka ajavat Kuu­sa­moon to­sis­saan kai­vos­toi­min­taa"

25.04.2021 17:12 1
Tilaajille
Lukijalta Mielipide

Meille soi­tet­tiin: "Pe­rus­tur­va­lau­ta­kun­nan pää­tök­set: Ka­pak­kaan pääsee, kun­to­sa­lil­le ei"

21.04.2021 18:17
Tilaajille
Lukijalta Mielipide

Meille soi­tet­tiin: Antaako ro­ko­tus­ajan saa­mi­sen pu­he­lin­jär­jes­te­lyt viit­tei­tä sii­tä­kin, kuinka sai­sim­me apua jonkin vielä suu­rem­man kriisin sat­tues­sa?

19.04.2021 18:27
Tilaajille
Lukijalta Mielipide

Meille soi­tet­tiin: Kyllä on Kuu­sa­mon ter­veys­kes­kuk­ses­sa "a­sia­ka­sys­tä­väl­lis­tä" väkeä