Kokeilu: Tekoäly otsikoi Koil­lis­sa­no­mien jutut tällä vii­kol­la

Mainos: Tilaa Koillissanomat Digi koko vuodeksi samaan hintaan: 3 kk 35,70 € + 2 kk kaupan päälle, tilaa tästä

Minne mennä
Menetkö kumparekisoihin, Mullovan konserttiin vai bingon peluuseen? – valinnanvaraa riittää, valitse tästä

Menetkö kum­pa­re­ki­soi­hin, Mul­lo­van kon­sert­tiin vai bingon pe­luu­seen? – va­lin­nan­va­raa riit­tää, valitse tästä

27.01.2023 04:00
Tilaajille
Vielä ehtii laulaa kauneimpia joululauluja – poimi tästä menovinkit viikon tapahtumiin

Vielä ehtii laulaa kau­neim­pia jou­lu­lau­lu­ja – poimi tästä me­no­vin­kit viikon ta­pah­tu­miin

06.01.2023 04:01
Tilaajille
Sateenkaarikahvilaa, isoja koneita, Erika Vikman ja lentopallon CEV Cupia – vaihtoehtoja minne mennä löytyy taas, poimi omasi

Sa­teen­kaa­ri­kah­vi­laa, isoja ko­nei­ta, Erika Vikman ja len­to­pal­lon CEV Cupia – vaih­to­eh­to­ja minne mennä löytyy taas, poimi omasi

09.12.2022 09:55
Tilaajille
Topi Sorsakoski, Petrus Schroderus, Mouhous ja Erja Lyytinen – nappaa tästä vinkit heidän keikoilleen ja muille viikon menoille

Topi Sor­sa­kos­ki, Petrus Schro­de­rus, Mouhous ja Erja Lyy­ti­nen – nappaa tästä vinkit heidän kei­koil­leen ja muille viikon me­noil­le

02.12.2022 04:00
Tilaajille
Jazzia, teatteria, tanssia vai Pulkkista? Poimi tästä menovinkit Koillismaan tapahtumiin

Jazzia, teat­te­ria, tanssia vai Pulk­kis­ta? Poimi tästä me­no­vin­kit Koil­lis­maan ta­pah­tu­miin

18.11.2022 04:00
Tilaajille
Koillismaalla tapahtuu – katso tästä minne menet lähipäivinä

Koil­lis­maal­la ta­pah­tuu – katso tästä minne menet lä­hi­päi­vi­nä

04.11.2022 04:00
Tilaajille
Koillismaalla tapahtuu – katso tästä minne menet lähipäivinä

Koil­lis­maal­la ta­pah­tuu – katso tästä minne menet lä­hi­päi­vi­nä

28.10.2022 04:00
Tilaajille
Koillismaalla tapahtuu – lähdetkö liikkumaan, porisemaan tai nauttimaan tapahtumasta tai näyttelystä?

Koil­lis­maal­la ta­pah­tuu – läh­det­kö liik­ku­maan, po­ri­se­maan tai naut­ti­maan ta­pah­tu­mas­ta tai näyt­te­lys­tä?

14.10.2022 11:55
Tilaajille
Osallistutko Arctic Weekendiin, menetkö ikämessuille vai lähdetkö näyttelyyn? Nappaa tästä viikon menovinkit!

Osal­lis­tut­ko Arctic Wee­ken­diin, menetkö ikä­mes­suil­le vai läh­det­kö näyt­te­lyyn? Nappaa tästä viikon me­no­vin­kit!

07.10.2022 04:00
Tilaajille
Suvin konserttiin vai jääkiekkopeliin? Nappaa tästä vinkit viikon menoihin!

Suvin kon­sert­tiin vai jää­kiek­ko­pe­liin? Nappaa tästä vinkit viikon me­noi­hin!

30.09.2022 16:14 1
Tilaajille
Kosken paloa, Riisitunturin juhlaa vaiko lättykahvilan päättäjäisiä? Menoja tarjolla eri puolilla Koillismaata

Kosken paloa, Rii­si­tun­tu­rin juhlaa vaiko lät­ty­kah­vi­lan päät­tä­jäi­siä? Menoja tar­jol­la eri puo­lil­la Koil­lis­maa­ta

02.09.2022 04:00
Tilaajille
Kurkkaa tästä Koillismaan viikon menovinkit!

Kurkkaa tästä Koil­lis­maan viikon me­no­vin­kit!

05.08.2022 10:54
Tilaajille
Diskoon, sirkukseen vai urheilemaan koko perheen kanssa? Katso tästä viikon menovinkit Koillismaalla

Dis­koon, sir­kuk­seen vai ur­hei­le­maan koko perheen kanssa? Katso tästä viikon me­no­vin­kit Koil­lis­maal­la

29.07.2022 04:00
Tilaajille
Kurkkaa Koillismaan viikon menovinkit tästä!

Kurkkaa Koil­lis­maan viikon me­no­vin­kit tästä!

22.07.2022 04:00
Tilaajille
Kiinnostaako keppihevosten estekisat? Entä markkinat, festarit tai yhteislauluilta? – Kurkkaa Koillismaan viikon menovinkit tästä!

Kiin­nos­taa­ko kep­pi­he­vos­ten es­te­ki­sat? Entä mark­ki­nat, fes­ta­rit tai yh­teis­lau­luil­ta? – Kurkkaa Koil­lis­maan viikon me­no­vin­kit tästä!

15.07.2022 12:49
Tilaajille
Juhannuksena riittää tekemistä, jos menojalkaa vipattaa – nappaa tästä parhaat menovinkit

Ju­han­nuk­se­na riittää te­ke­mis­tä, jos me­no­jal­kaa vi­pat­taa – nappaa tästä parhaat me­no­vin­kit

23.06.2022 08:55
Tilaajille
Kiinnostavatko ajoneuvot tai ultrajuoksu? Tarjolla myös Mielen kuvia Kuusamosta – Kurkkaa viikon menovinkit tästä!

Kiin­nos­ta­vat­ko ajo­neu­vot tai ult­ra­juok­su? Tar­jol­la myös Mielen kuvia Kuu­sa­mos­ta – Kurkkaa viikon me­no­vin­kit tästä!

25.05.2022 17:02
Tilaajille

Nappaa tästä me­no­vin­kit Koil­lis­maal­la ta­pah­tuu -ka­len­te­ris­ta