Mainos: Tilaa Koillissanomat Digi koko vuodeksi samaan hintaan: 3 kk 35,70 € + 2 kk kaupan päälle, tilaa tästä

Viikon kysymys
Kuukausi
Mitä mieltä olet tekoälystä ja sen mahdollisuuksista? Jaa mielipiteesi Koillissanomien viikon kysymykseen.

Mitä mieltä olet te­ko­älys­tä ja sen mah­dol­li­suuk­sis­ta? Jaa mie­li­pi­tee­si Koil­lis­sa­no­mien viikon ky­sy­myk­seen.

01.02.2023 07:12
Tilaajille
Kerro mielipiteesi mitä Taivalvaaran suhteen tulisi tehdä – vastaa viikon kysymykseen

Kerro mie­li­pi­tee­si mitä Tai­val­vaa­ran suhteen tulisi tehdä – vastaa viikon ky­sy­myk­seen

25.01.2023 04:00 2
Tilaajille
Oletko tehnyt muutoksia sähkösopimukseen – vastaa Koillissanomien viikon kysymykseen

Oletko tehnyt muu­tok­sia säh­kö­so­pi­muk­seen – vastaa Koil­lis­sa­no­mien viikon ky­sy­myk­seen

18.01.2023 04:00 3
Tilaajille
Onko näkynyt aura-autoja – vastaa Koillissanomien viikon kysymykseen

Onko näkynyt au­ra-au­to­ja – vastaa Koil­lis­sa­no­mien viikon ky­sy­myk­seen

11.01.2023 04:00 9
Tilaajille
Vanhemmat
Joko lumentulo on alkanut ärsyttämään – vastaa viikon kysymykseen

Joko lu­men­tu­lo on alkanut är­syt­tä­mään – vastaa viikon ky­sy­myk­seen

04.01.2023 04:00 3
Tilaajille
Viikon kysymys: Mikä oli vuoden 2022 kohokohta?

Viikon ky­sy­mys: Mikä oli vuoden 2022 ko­ho­koh­ta?

28.12.2022 04:00
Tilaajille
Viikon kysymys: Mikä on suosikkisi kuuluisista susihahmoista?

Viikon ky­sy­mys: Mikä on suo­sik­ki­si kuu­lui­sis­ta su­si­hah­mois­ta?

21.12.2022 04:00
Tilaajille
Viikon kysymys: Mikä on suosikkivälineesi lumella liikkumiseen?

Viikon ky­sy­mys: Mikä on suo­sik­ki­vä­li­nee­si lumella liik­ku­mi­seen?

14.12.2022 04:00 1
Tilaajille
Viikon kysymys: Onko korkojen nousu vaikuttanut kulutustottumuksiisi?

Viikon ky­sy­mys: Onko kor­ko­jen nousu vai­kut­ta­nut ku­lu­tus­tot­tu­muk­sii­si?

23.11.2022 04:00
Tilaajille
Viikon kysymys: Meinasitko suunnata Ruka Nordiciin?

Viikon ky­sy­mys: Mei­na­sit­ko suun­na­ta Ruka Nor­di­ciin?

16.11.2022 04:00
Tilaajille
Viikon kysymys: Oletko hoitanut pankkiasiointia konttorissa viime aikoina?

Viikon ky­sy­mys: Oletko hoi­ta­nut pank­ki­asioin­tia kont­to­ris­sa viime ai­koi­na?

09.11.2022 04:00 2
Tilaajille
Viikon kysymys: Onko alkoholinkäyttösi vähentynyt viime vuosien aikana?

Viikon ky­sy­mys: Onko al­ko­ho­lin­käyt­tö­si vä­hen­ty­nyt viime vuosien aikana?

02.11.2022 04:00 4
Tilaajille
Viikon kysymys: Miten vietät syyslomaa?

Viikon ky­sy­mys: Miten vietät syys­lo­maa?

26.10.2022 04:00 1
Tilaajille
Viikon kysymys: Milloin vaihdat talvirenkaat?

Viikon ky­sy­mys: Milloin vaihdat tal­vi­ren­kaat?

19.10.2022 04:00 4
Tilaajille
Viikon kysymys: Uskotko syntyvyyden lähtevän kasvuun Posiolla vauvarahan myötä?

Viikon ky­sy­mys: Uskotko syn­ty­vyy­den läh­te­vän kasvuun Po­siol­la vau­va­ra­han myötä?

13.10.2022 11:49 4
Tilaajille
Viikon kysymys: Aiotko mennä laskemaan Rukan avajaisviikonloppuna – katso vastaukset

Viikon ky­sy­mys: Aiotko mennä las­ke­maan Rukan ava­jais­vii­kon­lop­pu­na – katso vas­tauk­set

13.10.2022 22:34 3
Tilaajille
Viikon kysymys: Mitä mieltä Kuusamon suurpetokeskuksen eläintarhaluvan peruuttamisesta?

Viikon ky­sy­mys: Mitä mieltä Kuu­sa­mon suur­pe­to­kes­kuk­sen eläin­tar­ha­lu­van pe­ruut­ta­mi­ses­ta?

28.09.2022 04:00 6
Tilaajille
Viikon kysymys: Ilmoittaisitko kalastamasi kalat Omakala-sovellukseen?

Viikon ky­sy­mys: Il­moit­tai­sit­ko ka­las­ta­ma­si kalat Oma­ka­la-so­vel­luk­seen?

21.09.2022 04:00 1
Tilaajille
Ruska vei voiton Viikon kysymyksessä – Mikä sinusta on parasta syksyssä?

Ruska vei voiton Viikon ky­sy­myk­ses­sä – Mikä sinusta on parasta syk­sys­sä?

20.09.2022 11:02 2
Tilaajille
Viikon kysymys: Mikä on parasta syksyssä?

Viikon ky­sy­mys: Mikä on parasta syk­sys­sä?

14.09.2022 04:00
Tilaajille