Viikon kysymys
Kuukausi
Viikon kysymys: Mikä on sopiva lämpötila kesällä?

Viikon ky­sy­mys: Mikä on sopiva läm­pö­ti­la ke­säl­lä?

29.06.2022 04:00 2
Tilaajille
Viikon kysymys: Miten vuosi sitten riehunut Paula-myrsky vaikutti sinun elämääsi?

Viikon ky­sy­mys: Miten vuosi sitten rie­hu­nut Pau­la-myrs­ky vai­kut­ti sinun elä­mää­si?

22.06.2022 15:47 2
Tilaajille
Viikon kysymys: Joko heitit talviturkin?

Viikon ky­sy­mys: Joko heitit tal­vi­tur­kin?

15.06.2022 04:00 1
Tilaajille
Viikon kysymys: Kuinka Koillismaan asuntopula näkyy sinun arjessasi?

Viikon ky­sy­mys: Kuinka Koil­lis­maan asun­to­pu­la näkyy sinun ar­jes­sa­si?

08.06.2022 04:00
Tilaajille
Vanhemmat
Viikon kysymys: Oletko tyytyväinen alanvalintaasi?

Viikon ky­sy­mys: Oletko tyy­ty­väi­nen alan­va­lin­taa­si?

01.06.2022 09:04
Tilaajille
Viikon kysymys: Vaikuttavatko lakot sinun arkeesi?

Viikon ky­sy­mys: Vai­kut­ta­vat­ko lakot sinun ar­kee­si?

04.05.2022 04:30
Tilaajille
Viikon kysymys: Poistettiinko sinun asumasi talon katolta lunta kuluneena talvena?

Viikon ky­sy­mys: Pois­tet­tiin­ko sinun asumasi talon katolta lunta ku­lu­nee­na tal­ve­na?

20.04.2022 04:00 1
Tilaajille
Viikon kysymys: Voittaako Pölkky Kuusamo lentopallon Suomen mestaruuden?

Viikon ky­sy­mys: Voit­taa­ko Pölkky Kuusamo len­to­pal­lon Suomen mes­ta­ruu­den?

11.04.2022 04:15 3
Tilaajille
Viikon kysymys: Joko kuivalihat riippuvat?

Viikon ky­sy­mys: Joko kui­va­li­hat riip­pu­vat?

23.03.2022 04:59 4
Tilaajille
Viikon kysymys: Oletko vähentänyt autoiluasi polttoaineiden hinnan nousun vuoksi?

Viikon ky­sy­mys: Oletko vä­hen­tä­nyt au­toi­lua­si polt­to­ai­nei­den hinnan nousun vuoksi?

16.03.2022 04:00 2
Tilaajille
Viikon kysymys: Kuinka huolestunut olet Ukrainan tilanteesta?

Viikon ky­sy­mys: Kuinka huo­les­tu­nut olet Uk­rai­nan ti­lan­tees­ta?

07.03.2022 04:00 2
Tilaajille
Viikon kysymys: Mitä mieltä olet Taivalkosken kirkkoon kaavailluista korjaus- ja muutostöistä?

Viikon ky­sy­mys: Mitä mieltä olet Tai­val­kos­ken kirk­koon kaa­vail­luis­ta kor­jaus- ja muu­tos­töis­tä?

16.02.2022 04:00 3
Tilaajille
Viikon kysymys: Onko sinulla kokemuksia enkeleistä?

Viikon ky­sy­mys: Onko sinulla ko­ke­muk­sia en­ke­leis­tä?

09.02.2022 04:01
Tilaajille
Viikon kysymys:Aiotko matkustaa ulkomaille tänä vuonna?

Viikon ky­sy­mys:Aiot­ko mat­kus­taa ul­ko­mail­le tänä vuonna?

02.02.2022 04:00 3
Tilaajille
Viikon kysymys: Mikä talvisään piirre on sinulle tärkein ja mieluisin?

Viikon ky­sy­mys: Mikä tal­vi­sään piirre on sinulle tärkein ja mie­lui­sin?

19.01.2022 05:00
Tilaajille
Viikon kysymys: Miten käytät kännykkää autoillessasi?

Viikon ky­sy­mys: Miten käytät kän­nyk­kää au­toil­les­sa­si?

12.01.2022 04:00
Tilaajille
Viikon kysymys: Pitivätkö vuodelle 2021 tekemäsi uuden vuoden lupaukset?

Viikon ky­sy­mys: Pi­ti­vät­kö vuo­del­le 2021 te­ke­mä­si uuden vuoden lu­pauk­set?

29.12.2021 04:00 3
Tilaajille
Viikon kysymys: Kuinka paljon olet hiihtänyt tänä talvena?

Viikon ky­sy­mys: Kuinka paljon olet hiih­tä­nyt tänä tal­ve­na?

22.12.2021 04:59
Tilaajille
Viikon kysymys: Käytätkö koronapassia?

Viikon ky­sy­mys: Käy­tät­kö ko­ro­na­pas­sia?

08.12.2021 04:00 10
Tilaajille
Viikon kysymys: Kuinka läheltä korona on koskettanut sinua?

Viikon ky­sy­mys: Kuinka läheltä korona on kos­ket­ta­nut sinua?

17.11.2021 04:00
Tilaajille