Aluevaalit: Tar­kas­tus­las­ken­ta toi kes­kus­tal­le yhden li­sä­pai­kan Poh­jois-Poh­jan­maal­le

Kasvomaskit: Kuu­sa­mon kau­pun­ki hankkii suuren määrän maskeja 38 sen­til­lä kappale

Tilaajaetu: Ilmoita vauvasi mak­sut­ta mukaan Vauvat 2021 -koos­tee­seen tästä!

Viikon kysymys
Viikon kysymys: Mikä talvisään piirre on sinulle tärkein ja mieluisin?

Viikon ky­sy­mys: Mikä tal­vi­sään piirre on sinulle tärkein ja mie­lui­sin?

19.01.2022 05:00
Tilaajille
Viikon kysymys: Miten käytät kännykkää autoillessasi?

Viikon ky­sy­mys: Miten käytät kän­nyk­kää au­toil­les­sa­si?

12.01.2022 04:00
Tilaajille
Viikon kysymys: Pitivätkö vuodelle 2021 tekemäsi uuden vuoden lupaukset?

Viikon ky­sy­mys: Pi­ti­vät­kö vuo­del­le 2021 te­ke­mä­si uuden vuoden lu­pauk­set?

29.12.2021 04:00 3
Tilaajille
Viikon kysymys: Kuinka paljon olet hiihtänyt tänä talvena?

Viikon ky­sy­mys: Kuinka paljon olet hiih­tä­nyt tänä tal­ve­na?

22.12.2021 04:59
Tilaajille
Viikon kysymys: Käytätkö koronapassia?

Viikon ky­sy­mys: Käy­tät­kö ko­ro­na­pas­sia?

08.12.2021 04:00 10
Tilaajille
Viikon kysymys: Kuinka läheltä korona on koskettanut sinua?

Viikon ky­sy­mys: Kuinka läheltä korona on kos­ket­ta­nut sinua?

17.11.2021 04:00
Tilaajille
Viikon kysymys: Kuinka huolissasi olet koronatilanteesta?

Viikon ky­sy­mys: Kuinka huo­lis­sa­si olet ko­ro­na­ti­lan­tees­ta?

10.11.2021 04:00 7
Tilaajille
Viikon kysymys: Onko sinulla mielenterveyden häiriöitä?

Viikon ky­sy­mys: Onko sinulla mie­len­ter­vey­den häi­riöi­tä?

03.11.2021 04:00
Tilaajille
Karhupatsaan sijoituspaikoista eniten kannatusta Koillissanomien kyselyssä on saanut keskeinen paikka ydinkeskustassa, vastaajina satoja henkilöitä – mitä mieltä sinä olet?

Kar­hu­pat­saan si­joi­tus­pai­kois­ta eniten kan­na­tus­ta Koil­lis­sa­no­mien ky­se­lys­sä on saanut kes­kei­nen paikka ydin­kes­kus­tas­sa, vas­taa­ji­na satoja hen­ki­löi­tä – mitä mieltä sinä olet?

01.11.2021 13:46 4
Tilaajille
Viikon kysymys: Mihin karhupatsas tulisi sijoittaa?

Viikon ky­sy­mys: Mihin kar­hu­pat­sas tulisi si­joit­taa?

20.10.2021 04:30 12
Tilaajille
Viikon kysymys: Mitä ruumiillesi tehdään?

Viikon ky­sy­mys: Mitä ruu­miil­le­si teh­dään?

13.10.2021 04:00 3
Tilaajille
Viikon kysymys: Monetko villasukat omistat?

Viikon ky­sy­mys: Monetko vil­la­su­kat omis­tat?

04.10.2021 04:30 3
Tilaajille
Viikon kysymys: Otatko sinä yleensä valokuvia ja millaisella välineellä?

Viikon ky­sy­mys: Otatko sinä yleensä va­lo­ku­via ja mil­lai­sel­la vä­li­neel­lä?

27.09.2021 04:00
Tilaajille
Viikon kysymys: Milloin pysyvä lumi sataa Koillismaalle?

Viikon ky­sy­mys: Milloin pysyvä lumi sataa Koil­lis­maal­le?

20.09.2021 11:45 3
Tilaajille
Viikon kysymys: Kärsitkö siitepölyallergiasta?

Viikon ky­sy­mys: Kär­sit­kö sii­te­pö­lyal­ler­gias­ta?

02.06.2021 04:00 1
Tilaajille
Viikon kysymys: Harmittavatko Kuusamon Evon hinnankorotukset?

Viikon ky­sy­mys: Har­mit­ta­vat­ko Kuu­sa­mon Evon hin­nan­ko­ro­tuk­set?

26.05.2021 10:20
Tilaajille
Viikon kysymys: Osaatko ajaa pihakadulla ja peruuttaa taskuparkkiin?

Viikon ky­sy­mys: Osaatko ajaa pi­ha­ka­dul­la ja pe­ruut­taa tas­ku­park­kiin?

19.05.2021 04:00 1
Tilaajille
Viikon kysymys: Kuinka tuttua Hannu Hautalan tuotanto on sinulle?

Viikon ky­sy­mys: Kuinka tuttua Hannu Hau­ta­lan tuo­tan­to on si­nul­le?

12.05.2021 04:00
Tilaajille
Viikon kysymys:  Missä vaiheessa pihatyöt ovat sinun taloudessasi?

Viikon ky­sy­mys: Missä vai­hees­sa pi­ha­työt ovat sinun ta­lou­des­sa­si?

05.05.2021 04:00 3
Tilaajille
Viikon kysymys: Mitä mieltä olet Maaningan tuulivoimakaavan kaatumisesta hallinto-oikeudessa?

Viikon ky­sy­mys: Mitä mieltä olet Maa­nin­gan tuu­li­voi­ma­kaa­van kaa­tu­mi­ses­ta hal­lin­to-oi­keu­des­sa?

28.04.2021 05:00 8
Tilaajille