Talvikausi käyntiin: Katso Rukan ava­jais­päi­vän tun­nel­mia ku­va­gal­le­rias­ta

Toimittajalta: Jour­na­lis­mis­sa jut­tu­jen si­säl­töä ei keksitä hatusta heit­tä­mäl­lä

Seurasimme kertausharjoituksia: Niko veti vihreät ylle ja näki osan int­ti­ka­ve­reis­ta ensi kertaa pitkään aikaan

Mainos: Paikallista tietoa ja ymmärrystä – tutustu Koillissanomiin 1 kk 1 €

Viikon kysymys
Kuukausi
Viikon kysymys: Aiotko mennä laskemaan Rukan avajaisviikonloppuna?

Viikon ky­sy­mys: Aiotko mennä las­ke­maan Rukan ava­jais­vii­kon­lop­pu­na?

05.10.2022 04:00 3
Tilaajille
Viikon kysymys: Mitä mieltä Kuusamon suurpetokeskuksen eläintarhaluvan peruuttamisesta?

Viikon ky­sy­mys: Mitä mieltä Kuu­sa­mon suur­pe­to­kes­kuk­sen eläin­tar­ha­lu­van pe­ruut­ta­mi­ses­ta?

28.09.2022 04:00 6
Tilaajille
Viikon kysymys: Ilmoittaisitko kalastamasi kalat Omakala-sovellukseen?

Viikon ky­sy­mys: Il­moit­tai­sit­ko ka­las­ta­ma­si kalat Oma­ka­la-so­vel­luk­seen?

21.09.2022 04:00
Tilaajille
Ruska vei voiton Viikon kysymyksessä – Mikä sinusta on parasta syksyssä?

Ruska vei voiton Viikon ky­sy­myk­ses­sä – Mikä sinusta on parasta syk­sys­sä?

20.09.2022 11:02 2
Tilaajille
Viikon kysymys: Mikä on parasta syksyssä?

Viikon ky­sy­mys: Mikä on parasta syk­sys­sä?

14.09.2022 04:00
Tilaajille
Vanhemmat
Yksi haluaa paikallistuotannon lisäämistä, toinen sanoo paikallisuuden nostavan hintoja – Alkuotuottajille varattava kiintiö myyntihinnasta jakoi mielipiteitä Viikon kysymyksessä

Yksi haluaa pai­kal­lis­tuo­tan­non li­sää­mis­tä, toinen sanoo pai­kal­li­suu­den nos­ta­van hintoja – Al­kuo­tuot­ta­jil­le va­rat­ta­va kiintiö myyn­ti­hin­nas­ta jakoi mie­li­pi­tei­tä Viikon ky­sy­myk­ses­sä

07.09.2022 11:06
Tilaajille
Viikon kysymys: Mistä näistä aiot tinkiä, kun hinnat nousevat?

Viikon ky­sy­mys: Mistä näistä aiot tinkiä, kun hinnat nou­se­vat?

07.09.2022 04:00 2
Tilaajille
Viikon kysymys: Pitäisikö alkutuottajalle varata kiintiö ruuan myyntihinnassa?

Viikon ky­sy­mys: Pi­täi­si­kö al­ku­tuot­ta­jal­le varata kiintiö ruuan myyn­ti­hin­nas­sa?

10.08.2022 04:00 2
Tilaajille
Viikon kysymys: Oletko herkutellut tänä kesänä?

Viikon ky­sy­mys: Oletko her­ku­tel­lut tänä kesänä?

20.07.2022 04:00
Tilaajille
Viikon kysymys

Viikon kysymys

13.07.2022 04:00
Tilaajille
Viikon kysymys: Käytkö kesäteattereissa?

Viikon ky­sy­mys: Käytkö ke­sä­teat­te­reis­sa?

06.07.2022 04:00
Tilaajille
Viikon kysymys: Mikä on sopiva lämpötila kesällä?

Viikon ky­sy­mys: Mikä on sopiva läm­pö­ti­la ke­säl­lä?

29.06.2022 04:00 2
Tilaajille
Viikon kysymys: Miten vuosi sitten riehunut Paula-myrsky vaikutti sinun elämääsi?

Viikon ky­sy­mys: Miten vuosi sitten rie­hu­nut Pau­la-myrs­ky vai­kut­ti sinun elä­mää­si?

22.06.2022 15:47 2
Tilaajille
Viikon kysymys: Joko heitit talviturkin?

Viikon ky­sy­mys: Joko heitit tal­vi­tur­kin?

15.06.2022 04:00 1
Tilaajille
Viikon kysymys: Kuinka Koillismaan asuntopula näkyy sinun arjessasi?

Viikon ky­sy­mys: Kuinka Koil­lis­maan asun­to­pu­la näkyy sinun ar­jes­sa­si?

08.06.2022 04:00
Tilaajille
Viikon kysymys: Oletko tyytyväinen alanvalintaasi?

Viikon ky­sy­mys: Oletko tyy­ty­väi­nen alan­va­lin­taa­si?

01.06.2022 09:04
Tilaajille
Viikon kysymys: Vaikuttavatko lakot sinun arkeesi?

Viikon ky­sy­mys: Vai­kut­ta­vat­ko lakot sinun ar­kee­si?

04.05.2022 04:30
Tilaajille
Viikon kysymys: Poistettiinko sinun asumasi talon katolta lunta kuluneena talvena?

Viikon ky­sy­mys: Pois­tet­tiin­ko sinun asumasi talon katolta lunta ku­lu­nee­na tal­ve­na?

20.04.2022 04:00 1
Tilaajille
Viikon kysymys: Voittaako Pölkky Kuusamo lentopallon Suomen mestaruuden?

Viikon ky­sy­mys: Voit­taa­ko Pölkky Kuusamo len­to­pal­lon Suomen mes­ta­ruu­den?

11.04.2022 04:15 3
Tilaajille
Viikon kysymys: Joko kuivalihat riippuvat?

Viikon ky­sy­mys: Joko kui­va­li­hat riip­pu­vat?

23.03.2022 04:59 4
Tilaajille