Koillissanomat kertoi maanantaina 2. helmikuuta uutisessaan Porotuottajat ry:n mielenilmaisusta eduskuntatalolla torstaina kello 10–13. Porotuottajat vaativat Suomen valtiolta kovempaa petopolitiikkaan.
Koillissanomien viikon kysymys kysyy, miten mielestäsi Suomen valtion tulisi olla mukana porotuottajien vaatimuksissa? Mikäli vastausvaihtoehdoista ei löydy mieleistä, tai sinulla on asiaan muuta kommentoitavaa, niin jätäthän kommenttisi jutun lopusta...
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja livelähetykset
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit