Kolumni

Jo lapsena ta­ju­sin, että kaikkia pää­tök­siä ei tar­vit­se pu­re­mat­ta niellä

Toimittajalta

Kyseenalaistan helposti asioita, vaikka usein teenkin sen meteliä nostamatta. Koen, että ammatissani kyseenalaistaminen on ihan suotavaa, jopa asiaankuuluvaa. Yksityiselämässä ”turha” kyselemiseni sen sijaan on aiheuttanut minulle harmia lapsesta asti.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja livelähetykset Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit