Kaksi autoa ajoi nok­ka­ko­la­rin Juu­man­tiel­lä Kuu­sa­mos­sa — yksi en­si­hoi­don mukana jat­ko­tut­ki­muk­siin

Kaksi henkilöautoa ajoi nokkakolarin Juumantiellä Pohjois-Kuusamossa keskiviikkoiltapäivällä.

Pelastustoimen tiedotteen mukaan toisessa autossa oli kolme henkilöä ja toisessa vain kuljettaja. Kaikki pääsivät omin voimin ulos autosta, mutta yksi lähti ensihoidon mukana jatkotutkimuksiin.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja livelähetykset Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Ilmoita asiavirheestä