Suomalaiset jäivät kesälomalla aiempaa useammin kotiin.
Kuva: Lauri Niemelä
Suomalaiset jäivät kesälomalla aiempaa useammin kotiin. Laskua oli menneenä kesänä sekä kotimaan- että ulkomaanmatkoissa.
Tilastokeskuksen tiedotteessa kerrotaan, että yöpymisen sisältäneitä kotimaanmatkoja oli touko–elokuussa viidenneksen vähemmän kuin edelliskesänä.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja livelähetykset
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit