TOIMITTAJALTA: Len­to­pal­lo­ke­vään rat­kai­su­het­ket lä­hes­ty­vät – Pölkky Kuu­sa­mon vä­him­mäis­ta­voit­tee­na run­ko­sar­jas­sa pitää olla kol­man­nen sijan säi­lyt­tä­mi­nen

Mainos: Tilaa Koillissanomat Digi koko vuodeksi samaan hintaan: 3 kk 35,70 € + 2 kk kaupan päälle, tilaa tästä

Tilaajille

Ko­ti­mai­set mat­kai­li­jat in­nos­tui­vat jo­not­ta­maan his­sei­hin ja käymään hus­ky­sa­fa­reil­la – Levin mat­kai­lus­sa pa­him­mat ko­ro­na­pe­lot eivät to­teu­tu­neet

Levi on positiivisen yllättynyt joulukuun matkailijamääristä, mutta pelkää hiljaista alkuvuotta.

Levillä hissilippujen myynti kasvoi ja joulun ajan majoitusmyynti pysyi ennallaan. Sen sijaan alkukuun majoitusmyynti, välineiden vuokraus, ohjelma- ja ravintolapalveluiden kysyntä laskivat.

Hissijonot osoittavat vastuullisuutta

Hissilippujen myynti kasvoi lähes 8 prosenttia edellisvuoteen verrattuna. Erityisesti verkkokaupan osuus kasvoi merkittävästi ja oli jo lähes puolet kokonaislipunmyynnistä.

– Kotimaiset matkailijat paikkasivat hiihtokeskuksen osalta hyvin puuttuvat ulkomaalaiset, sanoo Levin hiihtokeskuksen toimitusjohtaja Jouni Palosaari.

Suomalaiset liikkuivat enemmän omalla autolla ja heillä oli omia laskettelu- ja hiihtovälineitä.

Lue digiä _3 kk vain 1 kk hinnalla_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.