Ennen stop-merkkiä tilanne kannattaa ennakoida hyvin nopeutta alentamalla. Kuvituskuva.
Kuva: Erkki Ahola
Kolme kymmenestä kuljettajasta ajaa stop-merkin ohi pysäyttämättä, kerrotaan Liikenneturvan tiedotteessa. Valtaosa Liikenneturvan kyselyyn vastanneista tietää kuitenkin, että stop-merkki velvoittaa pysäyttämään ajoneuvon, tiedotteessa todetaan.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja livelähetykset
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit