Joko luit: Näin it­se­näi­syys­päi­vää juh­li­taan Koil­lis­maal­la

Juuri nyt: Hyvälle tyy­pil­le 500 euroa – tai­val­kos­ke­lai­nen puu­ta­va­ra-au­ton­kul­jet­ta­ja Juha Par­viai­nen sai Met­sä­mies­ten Säätiön sti­pen­din

Toimittajalta: On­nel­li­suus koostuu useista eri pa­li­kois­ta – ei ole väärin unel­moi­da niistä kai­kis­ta

Mainos: Tutustu Koillissanomat Digiin eurolla kuukausi - tilaa tästä

Mielipidekirjoitus
Tilaajille

Lu­ki­jal­ta: Ikä­ih­mi­set ope­raat­to­rien vapaata riistaa – I­käih­mi­set eivät osaa kil­pai­lut­taa pal­ve­lu­jaan vaan tyy­ty­vät mak­sa­maan au­to­maat­tis­ta yli­hin­taa

Moni miettii toimintatapojaan joutuessaan ”huonon” palvelun kohteeksi – mitä pitäisi tehdä? Moni pitää suunsa kiinni ja tyytyy kohtaloonsa, ehkä jättää tulevaisuudessa kyseisen palvelun tuottajan väliin. Maksava asiakas on aina oikeutettu hyvään palveluun ja ”asiakas on aina oikeassa”. Varsinkin vanhempi ikäpolvi ajattelee, ettei ole asiallista valittaa - ehkä pelätään noloa tilannetta.

Kännykkä tabletti älypuhelin mobiililaite
Kännykkä tabletti älypuhelin mobiililaite
Kuva: Markku Hyttinen

Palvelun tuottajan kannattaa suhtautua positiivisesti aina mahdollisiin huomautuksiin.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.