Olen pohtinut tätä asiaa jo pidemmän aikaa. Miksi kaupunginhallituksen ja lautakuntien kokoukset ovat suljettuja? Itse en ainakaan kuntalaista löytänyt sellaista pykälää, että ne pitäisi olla suljettuja.
Lukijalta
Mielipidekirjoitus
Olen pohtinut tätä asiaa jo pidemmän aikaa. Miksi kaupunginhallituksen ja lautakuntien kokoukset ovat suljettuja? Itse en ainakaan kuntalaista löytänyt sellaista pykälää, että ne pitäisi olla suljettuja.