Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Lu­ki­jal­ta: sal­la­lai­set olivat jo aikaa sitten vii­sai­ta va­li­tes­saan omalta alueel­taan hen­ki­lön edus­kun­taan – ­Kuu­sa­mos­sa­kin moni on jo lo­pet­ta­nut eri­vä­ris­ten lins­sien läpi tar­kas­te­lun

Hyvä Jukka Kihlman.

Allekirjoittanut kirjoitteli jo parikymmentä vuotta sitten, sallalaisten viisaudesta valita omalta alueelta henkilö eduskuntaan. Valitsivat kommunistin, ( taisi olla Pekka Salla nimeltään ), sitten kokoomuslaisen kirkkoherra Koiviston ja edelleen vasemmistolaisen Mustajärven.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja livelähetykset Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit