Taivalkosken valtuusto teki äsken kauaskantoisen päätöksen, kun se hyväksyi kunnalle ilmasto-ohjelman. Sen tavoitteena on, että ”kunta, elinkeinoelämä ja kunnan asukkaat omaksuvat ympäristöystävällisen, energiaa säästävän ja mahdollisimman vähäpäästöisen elämäntyylin”.
Osmo Bullerin kolumni: Taivalkosken ilmasto-ohjelmaa tehtäessä puhuttiin vain keinoista, ei ilmastonmuutoksessa: "Löysimme useita keinoja ja jännintä niissä on, että ne säästävät rahaa"
Mainos
Pelaa Koillissanomien digitaalisia pelejä
Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi