Kuusamon Pallo-Karhujen ja Kajaanin Hokin yhteistyöprojekti naisten Suomi-sarja-joukkueen perustamisesta ei saanutkaan tuulta purjeisiin. – PaKa on vetäytynyt yhteistyöstä, kun paikallinen kiinnostus oli hyvin vähäistä, Kuusamon Pallo-Karhut jääkiekko ry:n puheenjohtaja Perttu Karjalainen kommentoi lyhyesti yhteistyöstä vetäytymistä.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja livelähetykset
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit