Sisäinen kuvaus Pölkky Kuusamo ja JymyVolley kohtasivat lentopallon naisten Mestaruusliigan ensimmäisessä puolivälieräottelussa Kuusamossa perjantai-iltana.
Kuva: Janne Kaikkonen
Mestaruusliigan runkosarjan voittajan Pölkky Kuusamon ja kahdeksanneksi sijoittuneen Nurmon JymyVolleyn puolivälieräsarja käynnistyi perjantai-iltana Kuusamossa.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja livelähetykset
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit