Pölkky Kuusamo aloitti puo­li­vä­li­erät Jy­my­Vol­ley­ta vastaan 3–0-ko­ti­voi­tol­la – toinen koh­taa­mi­nen jo lauan­tai­na

Sisäinen kuvaus Pölkky Kuusamo ja JymyVolley kohtasivat lentopallon naisten Mestaruusliigan ensimmäisessä puolivälieräottelussa Kuusamossa perjantai-iltana.
Sisäinen kuvaus Pölkky Kuusamo ja JymyVolley kohtasivat lentopallon naisten Mestaruusliigan ensimmäisessä puolivälieräottelussa Kuusamossa perjantai-iltana.
Kuva: Janne Kaikkonen

Mestaruusliigan runkosarjan voittajan Pölkky Kuusamon ja kahdeksanneksi sijoittuneen Nurmon JymyVolleyn puolivälieräsarja käynnistyi perjantai-iltana Kuusamossa.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja livelähetykset Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Ilmoita asiavirheestä