Pölkky Kuusamo aloitti vä­li­erät voi­tok­kaas­ti – LP Kan­gas­ala piti kah­des­sa en­sim­mäi­ses­sä erässä ko­ti­jouk­kuet­ta ajoit­tain ah­taal­la, kol­man­nes­sa ero oli jo selkeä

Pölkky Kuusamo aloitti välierät voitolla.
Pölkky Kuusamo aloitti välierät voitolla.
Kuva: Jussi Väätäinen

Pölkky Kuusamo aloitti lentopallon Mestaruusliigan välierät LP Kangasalaa vastaan torstai-iltana kotisalissaan.
Ottelu päättyi kotijoukkueen voittoon 3–0 ( 25–20, 26–24, 25–16).

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja livelähetykset Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Ilmoita asiavirheestä