Pölkky Kuusamo jatkaa Suomen Cupissa toiselle kierrokselle. Kuvassa Bridgette Smith.
Kuva: Janne Kaikkonen
Pölkky Kuusamo jatkaa lentopallon Suomen Cupissa toiselle kierrokselle. Joukkue pelasi sunnuntaina Tampereella Suomen Cupin ensimmäisen kierroksen ottelun Rantaperkiön Iskun 2-sarjajoukkuetta vastaan ja voitti ottelun 3–0 (25–9, 25–14, 25–17).
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja livelähetykset
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit