Joko luit: Hir­vi­kan­ta näyttää kään­ty­neen kasvuun

Viikon visa: Joko ko­kei­lit miten hyvin tunnet Kuu­sa­mon Erä-Vei­kot?

Toimittajalta: Läheltä piti -ti­lan­ne säi­käyt­ti

Mainos: Koillissanomat Digi talvitarjouksena 5 kk nyt vain 38,70 €! Tilaa tästä

Tilaajille

"Ta­voit­tee­na olisi, että kun­nas­sa olisi mah­dol­li­sim­man paljon mök­ki­läi­siä ja kunnan tun­net­tuus li­sään­tyi­si kan­sal­li­ses­ti" – ­Po­sion kun­nan­joh­ta­ja Pekka Jääskö näkee Posion tun­ne­tum­mak­si te­ke­mi­sen yhtenä tär­keim­mis­tä sei­kois­ta

Posiolla järjestettiin lauantaina mökkiläistilaisuus. Pekka Jääskö korostaa Posion brändin markkinoinnin olevan tärkeää.

Posio
Posiolla on kunnanjohtaja Pekka Jääskön mukaan reilut 3000 asukasta vakituisesti, mutta kesällä mökkiläisten ansiosta peräti 10 000.
Posiolla on kunnanjohtaja Pekka Jääskön mukaan reilut 3000 asukasta vakituisesti, mutta kesällä mökkiläisten ansiosta peräti 10 000.
Kuva: Monica Hepo-oja

Kaavoitus, maankäyttöön liittyvät ratkaisut ja tulevaisuuden linjavedot. Muun muassa nämä asiat Posion kunnanjohtaja Pekka Jääskö nimeää mökkiläisten ajankohtaisimmiksi asioiksi vapaa-aikatalo Pyrinnöllä lauantaina järjestetyn mökkiläistilaisuuden yhteydessä.

– Kaavoitusta pyritään esimerkiksi tekemään joustavammaksi ja päätöksiä nopeuttamaan.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tilauksella pääset lukemaan rajoituksetta tämän ja muita kiinnostavia artikkeleita

Kaikki sisällöt verkossa ja sovelluksessa Näköislehdet ma, ke ja pe sekä arkisto Kuvagalleriat, videot ja livelähetykset Päivittäiset uutiset sähköpostiisi