Joko luit: Kuu­sa­mon Vuoden mök­ki­läi­sen Pekka Er­vas­tin en­si­kos­ke­tus mökillä vie­tet­tyyn aikaan ta­pah­tui jo lap­suu­des­saan

Viikon kysymys: Hyö­dyn­sit­kö Black Friday tai Cyber Monday tar­jous­kam­pan­joi­ta?

Toimittajalta: "Mon­ta­ko pan­de­miaa lai­te­taan, kaksi, kolme vai neljä?"

Mainos: Tutustu Koillissanomat Digiin eurolla kuukausi - tilaa tästä

Tilaajille

THL:n en­sim­mäi­nen kan­sal­li­nen van­hus­pal­ve­lu­jen asia­kas­ky­se­ly alkoi – Lä­heis­ten toi­vo­taan aut­ta­van vas­taa­mi­ses­sa

Terveyden ja hyvinvoinnin laitos (THL) on aloittanut ensimmäisen kansallisen vanhuspalvelujen asiakastyytyväisyystutkimuksen.

Kerro palvelustasi -kyselyyn toivotaan vastauksia kaikilta kotihoidon ja palveluasumisen palveluja käyttäviltä.

– Kaiken kuntoisilla vanhuspalvelujen asiakkailla tulee olla mahdollisuus osallistua kyselyyn, tulla kuulluksi ja kertoa saamastaan palvelusta. Toivomme, että omaiset ja läheiset auttavat iäkkäitä kyselyyn vastaamisessa. Jokainen vastaus on arvokas, sanoo THL:n johtava asiantuntija Sari Kehusmaa tiedotteessa.

Asiakas saa kyselyn omasta palveluyksiköstään. Kyselyyn voi vastata itse tai läheisen avustamana.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.