Toimittajalta
Ihimettelin tässä yhtenä päivänä Taivalkosken matkailuyhistyksen puhheenjohtajan kanssa, että miten ihimeessä jotkut amerikkalaiset ja muutki ulukomaalaiset löytävät lomapaikakseen Taivalkosken Kylymäluoman? Että onko ne pyörittäny karttapallua ja tökänneet kynällä jonnekin pallon yläossaan ja lähteneet sitten sinne mihin kynä osottaa? Taikka levittänneet seinälle valtavankokoisen maaliman kartan ja heittäneet tikkaa siihen?...
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja livelähetykset
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit