Kolumni

Voi murheen päivää, kun iloinen ne­li­jal­kai­nen on pois­sa – ­nyt on entistä suu­rem­pi syy lähteä len­kil­le

Toimittajalta

On raskasta luopua lemmikistä, jonka kanssa on taivaltanut toistakymmentä vuotta. Ehkä sinäkin tai tuttavasi on kokenut saman.

Kun kirjoitan tätä, on kulunut runsas viikko siitä, kun vielä sain silitellä Peetu-koiraa.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja livelähetykset Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit