Koronavirusepidemian vuoksi koulut ovat suljettuina ainakin toukokuun 13. päivään saakka. Koulujen päättäjäisjuhlien osalta tilanne on kuitenkin edelleen epäselvä. Kuntaliiton suosituksen mukaisesti päättäjäiset voidaan järjestää etäyhteydellä ja lähettää todistukset postitse.
Yo-juhlat etänä tai elokuussa – Kouluissa valmistaudutaan siihen, ettei päättäjäisjuhlia pystytä nyt järjestämään.
Mainos
Pelaa Koillissanomien digitaalisia pelejä
Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi