50 vuoden työura koulun kans­lias­sa – ­tai­val­kos­ke­lai­nen Aira Tau­riai­nen jää eläk­keel­le mo­nen­lai­sin tun­tein: "Pel­kään, että minulla tulee ikävä op­pi­lai­ta"

Aira Tauriaisella on monenlaisia tunteita eläkkeellejäämisestä. Vaikka asia tuntuu nyt mukavalta ja oikealta ratkaisulta, hän arvelee myös kaipaavansa jatkossa joitakin asioita työstään. – Pelkään, että minulla tulee ikävä oppilaita, hän toteaa.
Aira Tauriaisella on monenlaisia tunteita eläkkeellejäämisestä. Vaikka asia tuntuu nyt mukavalta ja oikealta ratkaisulta, hän arvelee myös kaipaavansa jatkossa joitakin asioita työstään. – Pelkään, että minulla tulee ikävä oppilaita, hän toteaa.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja livelähetykset Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Ilmoita asiavirheestä