Ystävällisyys
Lukijalta Mielipidekirjoitus

Meille soi­tet­tiin: Onko Po­siol­la lop­pu­nut tien­hoi­to ko­ko­naan, kun ja­lan­kul­ki­jat jou­tui­vat kä­ve­le­mään ajo­ra­dal­la?

Aina kannattaa olla ystävällinen – koskaan ei voi tietää, mitä toinen käy läpi
Kolumni

Aina kan­nat­taa olla ys­tä­väl­li­nen – koskaan ei voi tietää, mitä toinen käy läpi