Lämmin kiitos sille ihanalle ihmiselle, joka pysäytti autonsa Tolpanniementiellä ja alkoi vetämämään meidän paltteeseen juuttunutta autoa. Haki jopa oman kuormaliinan Noitiniemestä, kun omamme olivat maalla.
Lukijalta
Mielipidekirjoitus
Lämmin kiitos sille ihanalle ihmiselle, joka pysäytti autonsa Tolpanniementiellä ja alkoi vetämämään meidän paltteeseen juuttunutta autoa. Haki jopa oman kuormaliinan Noitiniemestä, kun omamme olivat maalla.