Am­mo­niak­ki haisi Posion jää­hal­lis­sa – ­pe­las­tus­lai­tos tuli ja sulki vent­tii­lin

Jäänhoitokone käytössä Posion jäähallissa helmikuussa 2025.
Jäänhoitokone käytössä Posion jäähallissa helmikuussa 2025.
Kuva: Erkki Ahola

Posion jäähalliin vuotanut ja tiistaiaamuna puoli kahdeksan jälkeen havaittu ammoniakki ei aiheuttanut vahinkoa, selviää Lapin pelastuslaitoksen antamista tiedoista.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja livelähetykset Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Ilmoita asiavirheestä