Kuu­sa­mo­lais­ten ki­lo­met­reil­lä Suomi olisi kier­ret­ty kah­dek­san ja puoli kertaa – kä­ve­ly­ki­pinäs­sä melkein 35 000 ki­lo­met­riä

Toukokuussa toteutettu Kuusamon Kävelykipinä -kampanja sai kuusamolaiset liikkeelle. Kolmen viikkoa kestäneeseen kampanjaan lähti mukaan 604 osallistujaa, jotka keräsivät yhteensä 34 330 kilometriä. Osallistujista valtaosa, 500, lähti mukaan HeiaHeia-sovelluksen kautta.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Koillissanomien pelit

Pelaa Koillissanomien digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä