Toukokuussa toteutettu Kuusamon Kävelykipinä -kampanja sai kuusamolaiset liikkeelle. Kolmen viikkoa kestäneeseen kampanjaan lähti mukaan 604 osallistujaa, jotka keräsivät yhteensä 34 330 kilometriä. Osallistujista valtaosa, 500, lähti mukaan HeiaHeia-sovelluksen kautta.
Kuusamolaisten kilometreillä Suomi olisi kierretty kahdeksan ja puoli kertaa – kävelykipinässä melkein 35 000 kilometriä
Mainos
Pelaa Koillissanomien digitaalisia pelejä
Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi