Kuu­sa­mon kau­pun­ki eroaa Suo­mi–­Ve­nä­jä-seu­ras­ta – y­li 1000 euron jä­sen­mak­sus­ta ei käy­tän­nön hyötyä

Kuusamon kaupunki kuului Suomi-Venäjä-seuraan vuodesta 2007 lähtien. Kuvituskuvassa on kaupungin standaareja.
Kuusamon kaupunki kuului Suomi-Venäjä-seuraan vuodesta 2007 lähtien. Kuvituskuvassa on kaupungin standaareja.
Kuva: Kaisa Vänskä

Kuusamon kaupunginhallitus päätti, että kaupunki eroaa Suomi-Venäjä-seuran jäsenyydestä. Perusteluna on jäsenyyden olematon hyöty sekä muuttunut geopoliittinen tilanne, joka on johtanut siihen, että valtionapu yhdistykselle on päättynyt ja yhdistyksen toiminta on vähentynyt merkittävästi.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja livelähetykset Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Mainos
Koillissanomien pelit

Pelaa Koillissanomien digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä