Kuusamon kaupunki kuului Suomi-Venäjä-seuraan vuodesta 2007 lähtien. Kuvituskuvassa on kaupungin standaareja.
Kuva: Kaisa Vänskä
Kuusamon kaupunginhallitus päätti, että kaupunki eroaa Suomi-Venäjä-seuran jäsenyydestä. Perusteluna on jäsenyyden olematon hyöty sekä muuttunut geopoliittinen tilanne, joka on johtanut siihen, että valtionapu yhdistykselle on päättynyt ja yhdistyksen toiminta on vähentynyt merkittävästi.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja livelähetykset
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit