Joukamo Kortesalmi kirjoitti yleisönosastossa, että sote merkitsee varojen siirtoa kunnilta ylöspäin, maakuntiin. Pelkäänpä, että tällä kerralla Joukamo on liiankin oikeassa. Hänen ennakointinsa on pikemminkin liian lievä kuin kireä.
Lukijalta
Mielipidekirjoitus