Pelastuslaitoksella oli tehtävä Kärpänkyläntiellä maanantaina aamuyöllä. Pelastuslaitoksen tunnuksessa on maakuntavaakunan mukaisesti kuusi kärppää.
Kuva: Sari Kihnula
Kuljettaja joutui terveyskeskukseen tutkittavaksi Kuusamon Kärpänkyläntiellä maanantaiaamuna sattuneesta tärskystä, jossa henkilöauto törmäsi tien viereiseen puiseen sähköpylvääseen.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja livelähetykset
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit