Kolumni

Mikä mät­tää­kään vas­ta­ran­nan kiis­kel­lä ja näinkö näitä mie­li­pi­tei­tä pitäisi il­mais­ta

Toimittajalta

Lomareissulla äskettäin tarttui jotakin muutakin kuin keväistä mieltä ja kenkiin hieman kuraa.

Yhtenä iltapäivänä rupesi tuntumaan vähäsen naljulta. Oli päivällisaika, mutta tuntui siltä, kuin tässä olisi vasta syönyt vankasti eikä nyt oikein maistuisi.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja livelähetykset Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit