Kolumni

Mukavat muistot muis­te­taan – mutta mil­lai­sia ovat ny­ky­las­ten mukavat muis­tot?

-
Toimittajalta

Moni meistä muistaa lapsuudestaan asioita, jotka ovat jääneet ainiaaksi mieleen ja joilla on ollut oma vaikutuksensa myöhäisempään elämään. Omalle äidilleni tällainen asia oli joulukirkkoon meno hevosen vetämässä joulureessä 1940-luvulla.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja livelähetykset Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit