Kolumni

Näin käy kun soh­va­pe­ru­na yrittää ur­heil­la — louk­ka­sin itseni jo kol­man­nen kerran tis­mal­leen samalla tavalla

Toimittajalta

Niinhän siinä taas kävi, että loukkasin sitten itseni juoksumatolla kaikesta huolimatta. Vaikka yritin sitä tällä kertaa ihan tosissani välttää.

Rupesin puoli vuotta sitten harrastamaan juoksua, ja äskettäin päätin kertaheitolla tuplata juoksumatkani ja -aikani kun huomasin, että liikkakeskuksella on toinen ja kolmaskin matto.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja livelähetykset Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit