Öljyä lirahti ra­ken­nuk­seen Kuu­sa­mon len­to­ase­mal­la

Kuusamo
Pelastuslaitoksen väkeä öljyvahingon torjuntatöissä Kuusamon lentoasemalla perjantaina.
Pelastuslaitoksen väkeä öljyvahingon torjuntatöissä Kuusamon lentoasemalla perjantaina.
Kuva: Janne Kaikkonen

Kuusamon lentoasemalla pääsi perjantaina valumaan öljyä lämpölaitosrakennukseen. Apulaispalopäällikkö Ari Virtasen mukaan ylitäytön seurauksena oli valunut arviolta noin 1000 litraa polttoöljyä rakennuksen sisäpuolelle.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä