Oulun po­lii­si­lai­tok­sel­la liikaa hen­ki­lös­töä – vä­hen­tää kuusi mää­rä­ai­kais­ta työn­te­ki­jää

Oulun poliisilaitos ylitti alkuvuoden aikana henkilöstöbudjetin ja joutuu vähentämään henkilöstöään ensimmäistä kertaa vuosiin. Poliisien määrä on kuitenkin kasvanut 2020-luvulla kymmenillä henkilöillä.

Oulun poliisilaitoksen päällikkö Mika Heinilän mukaan laitoksen vuosi on alkanut aiempaa haastavimmissa merkeissä, kun henkilöstöbudjetti on ylittynyt heti alkuvuodesta. Tämän vuoksi kuuden määräaikaisen poliisin työsuhdetta ei jatketa.
Oulun poliisilaitoksen päällikkö Mika Heinilän mukaan laitoksen vuosi on alkanut aiempaa haastavimmissa merkeissä, kun henkilöstöbudjetti on ylittynyt heti alkuvuodesta. Tämän vuoksi kuuden määräaikaisen poliisin työsuhdetta ei jatketa.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Koillissanomat Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja livelähetykset Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Mainos
Koillissanomien pelit

Pelaa Koillissanomien digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä